jag bestämmer själv

så skönt att inte bo hemma ibland, jag kan bestämma typ allting själv nu.. tillexempel när jag ska vara hemma på kvällarna! det är ju inte helt fel lixom.. hehe, förut ville mamma och pappa att jag skulle komma hem till elva-tolv, men här i fkp har de ingen koll. nu är klockan elva och jag sitter och pratar med folk om jag ska komma och sånt. så skönt att få ta egna beslut! iallafall så vet jag inte riktigt om jag ska iväg på den där festen, jag vill inte direkt gå dit själv, haha, så det kanske blir att gå upp och kolla film med de andra ist? men de känns så sjukt lök! eller det känns gurka som pilen tyckte lät bra (?)

nej men vi får se vad som händer, pilen ville komma hit och få massage eller leka doktor annars, haha! jaja, vi får se vad som händer ikväll..



hur är det med hjärtat då, det verkar brustet? (hehe, pilen har fått dissen av linn, stackars pöjk!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0