jag har tråk

gå ner tio sms för varje fråga, haha, mycket fint, men jag har tråk som in i helvete! nu ska jag duscha, plugga lite eng och franska kanske,  sen SOVA! :) <3

1.Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Ja, men jag får se hur jag gör, vet du när det är uttaging? <3

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Hej! F94 beställer nya overaller, A-lagsvarianten ej mjukis. Vill du ha en också? Storlek 176 el S gissar jag. Kostar 480, men tror det finns RIG rabbat för dig.

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Vaken söt? <3

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Okej :) myser du inte? jag ska snart lägga mig:)

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Vad är det?

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Ja, faktiskt :) <3

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Godnatt söt <3

8.Vad vill du höra mest av allt?
hehe :) påväg hem nu? :)

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Haha omg jag hade dött xD vann du eller ;)

10. Din romantiska replik?
Vara din vän om inte mer för du verkar fantastisk :$

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Ja så du vet jag umgås inte med 9or om du undrar.. jag blev de pinsamt jag sa de innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0