jag ska gå och sova

nånting är fel, faktiskt! jag har gått runt och varit hur trött som helst i veckor nu, har väl tänkt att det är för jag sover för lite eller något så jag har börjat lägga mej tidigt. igårkväll gick jag och la mej vid nio och så gick jag inte upp förrens klockan tio idag, jag sov alltså tretton (!!!) timmar, ändå är jag minst lika trött idag? gick på kemin vid elva till tolv, efter det skulle vi ha slöjd sen franska och självklart hade jag glömt slöjd arbetet hemma och hade inte gjort franska läxan- inte bra! iallafall så kändes hela den här dagen som en skit dag från början så jag gick hem och ska nu lägga mig och hoppas på att vakna upp på lite bättre humör..



Running on empty? There are many ways to fake the bright-eyed, radiant effects of a full eight hours. 


godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0