jajaja !

jag tittade tillbaka lite i mitt arkiv och såg att det faktiskt framstår som att jag verkligen hatar martin karlsson, rig och falköping över huvudtaget, men så är det faktiskt inte. det är nog bara så att det faktiskt är lättare att se det negativa och skriva om det än att berätta om hur bra allting är.. jag ska utmana mig själv och bli en ja- sägare, som jag läste om på tåget, haha.. det va typ att ist för att svara "nej, jag kan tyvärr inte ses idag" så svarar man "ja, vad roligt, men en annan dag skulle passa bättre".. så jag ska bli en ja sägare och försöka se det positiva i saker och ting, och faktiskt visa det oxå! vi får se om ni märker någon skillnad..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0