lusseålle och julllov

kom precis på att det är bara några dagar kvar i skolan innan jag åker hem för julen. närmare bestämt- 7 skoldagar, 2 prov, 5 engelska läxor (?), en match- avgörande för allsvenskan (!!!) och en ålle! det låter väl inte super farligt? fan vad kul det ska bli i helgen med ålle, haha, jag har gått här en termin och inte varit på en enda ålle! shaaame on me.. btw johan, du får vippa in mej ;) hehe!

förresten, fatta kul om vi skulle komma med i allsvenskan! första matchen är i norsjö, fatta tufft att åka till norrland- jag har aldrig varit där! haha, cissi har nära hem, nice för henne, men asså seriöst, det sprätter i hela kroppen när jag tänker på det ! förresten så känner jag att jag verkligen är påväg tbx så antagligen kan jag spela i allsvenskan isåfall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0