matmatmat

sådärja, nu har jag sovit och vaknat upp betydligt piggare och betydligt hungrigare.. förresten, vad fan är betydligt för ord, de låte ju helt muppigt? haha, jag tror jag brukar använda det utan riktigt tänka, hehe. iallfall så ska jag nog springa in till angelica och dra med mig cissi på vägen och fråga om vi kan äta någonting.. stackars tjejer är sjuka, inte kul! haha, asså det är alltid så här varje gång man blir sjuk eller aa, inte är i skolan så glömmer man äta, eller så helt enkelt orkar man inte det- inte bra, haha! berättade det för mamma och hon blev typ skitorolig, hehe, iallafall så köpte hon nått sånt där pulver som man blandar i vatten och så får man i sej massa nödvändiga salter och sånt! haha, bra bantnings tips folk!


skämt åsido, men nej, nu får jag flipp min mage kurrar som in i helvete, haha! är sugen på att beställa hem pizza eller gå till ica och köpa kladdkaka (a)




vi får se till så jag inte sluta upp såhär, haha (btw, kan man säga slutar upp? jag tänker lixom "end up" men vet inte om det funkar på svenska?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0