me like håltimmar

hehe, kom precis hem från skolan, har hål på två timmar så jag tänkte varför inte skita i skolans äckliga fisk och gå hem och käka pizza? så nu sitter jag här vid datan och väntar på att ugnen ska bli varm och äter så länge nyvärmda lussebullar och mandariner, mums! ´sen blir det tillbaka till skolan för en lektion matte, hem igen och iväg på träning. haha, mitt liv är inte som ditt, i mitt liv är varje minut planerad (utom då jag har håltimma ;) ! )

som igår, usch! vi hade en frivillig matte lektion med våran lärare inför provet eftersom det är så stort (över hundra sidor) så jag slutade vid tjugoöver fem igår tror jag det va! hehe, det va lite skönare när man va liten och kunde springa och leka med kmpisar när man ville och det ändå som hindrade än var träningar, då man också var med kompisar. thats life, but sometimes i wish i didn't grew up.



det va ett tag sen det! kul att någon hade sparat lite bilder och lagt på facebook .. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0