min favoritdag!

falköping som inte ligger speciellt nära typ stockholm, eller göteborg eller någon annan lite större stad ligger ju lixom som många säger på landet. iallafall va det "koskitsdagen" som jag kallar den, haha! ungefär en gång i månaden är det en dag då det stinker koskit i hela stan, de är helt sjukt! jag trodde jag skulle kvävas till döds imorse när jag kom ut genom dörren, haha! men de va bara att bita ihop och inte andas så mycket..
skoldagen va väl helt okej, ganska chill utom på kemin där jag verkligen känner mej som världens dummast människa för jag fattar inte ett skit!
träningen idag gick bajs, körde bara en timma idag för jag vill inte belasta min höft för mkt. och jag sög verkligen, asså bokstavligt talat sög- pinsamt!
¨
annars så lackade martin på mej efter jag hade hoppat av och satt o fixa poäng... han är cp! han sa att jag betedde mej som en 12 åring? sen frågade han angelica varfö rjag hade blivit så barnslig? wft?! 


 

har varit ganska distraherad av musik, msn, bloggar, facebook, sofie och så vidare så det här har väl tagit nån timma eller så att skriva, haha! men nu måste jag fan ta tag i mej själv! duscha- läsa igenom lite matte och sen sova! viktigt att vara pigg ju, annars kan man  inte tänka! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0