mvg i hemkunskap!

jag är såå duktig på att laga mat! medans jag väntade på pizzan och jag hade ätit upp mina lussebullar och mandariner fick jag den briljanta iden att koka två ägg, som mamma har tjatat så mycket på mig att jag måste äta. så jag börjar men att koka upp vatten, lägger i äggen liiiite för högt ifrån så de spricker, hehe! men jag tänker att det nog funkar om man lägger i lite salt fö rjag har hört att ägaa håller ihop då, så jag hällde i lite salt, inte hjälpte det! halva äggvitorna låg utgeggade i kastrullen. jag tar ut äggen efter 6 min och ska äta dem, till att börja med är de helt lösa, dessutom så smakar de skit och jag tappar halva ägget i knät! jag känner mej lyckad! dessutom så skulle jag skära min pizza alldeles nyss och råkade lägga hela armen i pizzan och fick ena pizza biten att flyga av tallriken.. de är nog inte min dag idag. vi får hoppas på det, annars måste min hemkunskapslärare varit dum i huvet som sätter mvg i hemkunskap på mej när jag inte ens kan koka ägg!

 


Kommentarer
Postat av: josefinedholm

HAHAHAHHHAHA, men hanna då! xD <3

2009-12-02 @ 19:35:12
URL: http://josefinedholm.blogg.se/
Postat av: hankyys

det är inte alltid så lätt! :o

2009-12-02 @ 20:37:00
URL: http://hankyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0