när man var liten

sitter och håller på och laddar ner lite filmer och ser att "Trasdockorna" som jag älskade kom upp, kände att jag va tvungen att kolla på youtube om det fanns nått. och klart gjorde det de, och massa andra små söta program man älskade när man va liten.. nostalgi!









aaauwe, kommer ihåg när man satt och tittade på den där lilla klockan och räknade sekunderna innan programmet skulle börja, ibland i flera minuter, haha! dock är jag inte säker på om det fortfarande gick på tv när vi var små eller om jag bara satt och räknade sekunderna på en inspelad film?








shit vad många klipp jag hittade, helt sjukt vad jag måste ha kollat på tv när jag va liten, haha!  men erkänn att det är ganska kul att kolla igenom sånt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0