nm laget

idag fick tjejerna veta vilka som skulle följa med.. grattis till dem! självklart så får inte jag följa med med tanke på att jag har varit skadad och sånt, men jag satsar nästa år- får ju spela u17 med 94orna då! först trodde jag att jag skulle behöva följa med och typ föra statistik och sånt, men thank god, det slapp jag ! fast det kanske hade varit lite kul ändå, men jaja :)



Astrid Ericsson, Falköpings VK

Evelina Frank, Tierps VBK

Madelene Green, VK Orion

Matilda Gustavsson, Gislaveds VBK

Sofia Jannesson, Falköpings VK

Rebecca Larsson, Södertelge VBK

Alexandra Lazic, Svedala VBK

Rebecka Lazic, Svedala VBK

Linn Nilsson, Västra Ämterviks IF

Sara Pettersson, Södertelge VBK

Frida Randén, Södertelge VBK

Sofie Sjöberg, Kungälvs VBK

Cecilia Åberg, KFUM Skellefteå VBK 


en sak jag inte fattar bara.. man får väl bara vara 12 i laget, men här är det tretton? hur fasiken går det ihop?


nm laget 2008. sofie är alltså med för andra (?) gången och rebecka, mathilda, madde och alexandra lär vara med nästa år oxå, haha, de är lite grymt ju!


grattis än en gång tjejer, hoppas ni får de kul!


såg att de va tretton på bilden oxå, guess libero inte räknas eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0