puss&bajs



såhär kul har jag just nu, haha! sitter i linns rum med hennes data och leker med hennes cam, det är väl roligt det va, haha ? angelica, linn, cissi och astrid sitter inne hos angelica och sofie och kollar på film, men jag pallar inte löka! istället är jag lite smått social på msn, haha :) förövrigt så går higher med erik på greov repeat här hos oss och i stort sett alla går runt och nynnar på låten, hehe!

annars har det väl inte hänt så mycket under dagen utom en viktig detalj! vi är i allsvenskan, wihuu! som vanligt blev det en femsetare mot falköping och vi spelade kanske inte toppen alla gånger, men vi vann! det betyder att vi får åka till norrland, tihi, jag är glaaaad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0