sjukt ointressant skol skit

kom precis hem efter att ha avslutat ett rent ut sagt megasvårt kemiprov! fattade ingenting, haha .. inte bra någonstans asså. menmen, thats life! ska nog plugga på lovet och sedan fråga carolanne om jag kan få skriva ett nyss prov efter lovet när jag har fått allt lite mer förklarat för mej, men vi får se om jag pallar (a). nej men ärligt talat så har jag en del att plugga faktiskt, ska läsa ut två böcker på över 700 sidor, räkna matte så jag fattar vad fan vi håller på med, haha, brodera klart mina kossor! dessutom så fick vi reda på att vårat schema nästa termin kommer vara mycket värre än det vi hade nu, och jag som inte pallade plugga nu? btw så ska vi börja med biologi och fysik oxå nu, så det blir alla tre no ämnena oxå, hoppashoppashoppas vi inte behöver ha carolanne då! fuck natur.. eller nej, fuck skolan!


jag vill ha sommar i skolan, så här ser de ut då.. nu ser det likadant ut, bara det att de är kallt och snö överallt!



iallafall så åker jag hem idag, yaay.. men det är tråk som fan att åka tåg så ring gärna och underhåll mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0