the ring

igårkväll belv de film med noWsky och tomasz, haha.. jag typ sov hela filmen och när vi skulle sätta på andra delen hade även tomasz somnat så jag o novak gick o la oss. haha, stackaren va fan rädd på riktigt, låg o sa i två timmar "jag lovar mannen, snart kommer hon" haha. så idag har jag inte gjort så mkt, gick ner o la mej i min säng vid elva i morse och har typ kollat på film o sånt sen dess, hehe..

TheRing2.jpg image by jbailey84


btw, avin snacka om att min blogg har blivit torr, jag vet, men de är för det händer ju inte ett skit här, så vad fan ska jag skriva om? nån får väl ringa och berätta nått kul skvaller eller vad fan som helst som jag kan skriva om då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0