tips

nästa vecka har jag två prov och jag inte pluggat någonting till något av dem, inte bra! kemin känner jag att jag verkligen inte förstår, men jag ska ta och läsa igenom alla sidorna senare och se om det hjälper, hoppas det! iallafall så är det andra provet i franska och där är det väldigt lätt att plocka många poäng genom att lära sig glosor. så ett stort tips till er alla som har svårt att lära sig glosor, inte bara på franska och inte bara på gymnasie nivå, gå in på den här sidan det finns massor av böcker att välja ifrån och är ett lätt och lite roligare sätt att lära sig glosor på.

Grande Escalade 3, allt-i-ett-bok


lycka till med pluggadet, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0