ungefär så som jag ser ut idag

hemma idag igen då.. egentligen är jag inte sjuk, men jag känner bara att jag verkligen inte pallar skolan just nu. skönt att jag åker hem om en vecka! idag har jag inte gjort så mycket, har försökt att få lite plugg gjort och så sen har jag kollat på Exorcisten. jag som hade hört att den klassas som en av världens läskigaste filmer blev sjukt besviken då filmen inte var läskigare än vad parodi delarna i scarymovie är.. fail !

annars så har jag fått kontakten med lite folk jag kände för längesedan vilket jag tycker är super kul! haha, det är kul och höra hur folk såg på en när man va liten- och hur folk ser på en idag.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0