vad fan är fel på mej?

haha, efter tjafs med mamma på stinsen och ett okej försök till att köpa julklappar så sitter jag  här i sängen och är trötter. vet inte rikitgt vad det har varit för fel på mej idag, men jag har kännt mej allmänt trött och sliten.. har lixom varit snurrig och helt seg hela dagen, wierd! pappa tror det är för jag är rastlös, jag är lixom van att inte ha nått liv och bara vara upptagen 24/7 men nu kan jag bara chilla galet lixom, haha! imorgon kommer mormor oc´h morfar och hela jul grejen börjar typ redan då.. men seriöst, haha, ni ska se vårat vardagsrum där nere, asså man kommer seriöst typ inte in där, det är proppfullt med saker! men iallafall så är nya soffan uppe, fett skön faktiskt, men de är lite jobbigt att man lixom sugs ner efter ett tag så man blir helt typ stel eller det känns lixom som att man sitter fast, haha.. den är lixom lite degig, men de är nice..

jag och marcus tänkte ha en liten mys kväll och poppa popcorn (jag är galet sugen!) och kolla på 2012, men verisionena på ch131 är inte toppen och han tyckte det va svårt att fatta så vi tänkte ladda ner grinchen ist, men de fucka helt så han la sej efter att ha spelat lite kul spel, haha! och det tänker jag nog oxå göra nu, för fy fan vad trött jag är asså, hehe (a) alltid..


en julklassiker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0