vet ni en sak..

.. som faktikst är både konstig och ganska äcklig. när jag var liten samlade jag på en konstig sak, varje gång när den var söndersliten sparade jag den och tog en ny (haha, obviously!). är det någon av mina gamla kompisar som kommer ihåg vad? och nej, jag syftar inte på mina glasdjur, även fast jag samlade på sånna oxå. jag kommer ihåg att jag var typ besatt av dem, haha!. jag gick alltid till korthuset i stinsen och köpte massor så fort jag fick min veckopeng på typ 25 kronor, haha! kommer ihåg att ett stort glasdjur kostade femton kronor och ett litet fem, de stora var alltså superdyra på den tiden.. iallafall för mej (a)



exakt såhär såg hyllan på korthuset ut där jag kunde stå hur länge som helst och titta på alla de fina djuren och sakerna hur länge som helst, haha, nostalgi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0