AVIN HJÄLP MEJ !

okej, du såg att jag skrev om klackarna från H&M jag skulle köpa, som jag inte har köpt än för de finns inte i butik.. nu visar det sig att issa har beställt sånna och fått hem dem, fick höra det lite i förbi farten lixom. det är så att jag vill väldigt gärna ha skorna, tycker du att jag ska låtsas som jag inte visste nått och ba: jaha,  har du oxå sånna, dem är fett snygga... eller ska jag skita i det, eller ska jag riskera att fråga om jag kan köpa dem ändå?


avin, du är mitt enda och sista hopp.. eller btw, ni (du?) andra som läser kan oxå svara vad fan jag ska göra, och skyyyynda!


Kommentarer
Postat av: avi...

lyssna nu på mig hanna lönnqvist ( vette fan hure stavas) du måste stå på dej bruden!!!, visst vad skulle jag sj ha gjort? jag skulle antagligen oxå tveka fast om jag som du då inte visste då finns det inte så mkt du egentligen kan göra. min mamma skulle nog säga till dej att i affären så står det ju inte på varan att det bara e issa som får köpa skorna, eller hur, vem som helst får ju. och om du vill ha skorna så ska du ta o köpa dom. om dina kompisar kommenterar det då, då tkr jag att du ska ta luft o säga osm det är, säg att det e lite omoget att tycka som dom gör, att varan e till för alla o att du såg dom innan du visste att hon skulle ha dom, om det inte går hem, så kan du ju typ säga att det e löjligt, att ni e kompisar och att det e onödigt att slösa sin tid på sånt tjafs, istället för att tare som en komplimang att du diggar hennes stil o smak. du har ju inte gjort nå fel om du köper skorna. KÖP SKORNA!!! Shit dina kompisar om några borde fan förstå. om dom säger nått så säg till mej, okay!! säg till mej så hjälper jag dej då, fast börja med att köpa skorna. men egentligen så skippa snacket om att du redan hade sett dom innan du visste att hon skulle köpa dom, säg det efter ett bra tag. men något du aldrig ska göra o då menar jag aldrig, det e att fråga om du får köpa, det e sååååå patetiskt o då sjunker du sååååå lågt. linnea brukar fråga mej "Avin får jag köpa en sån tröja eller skor osv" då skrattar jag bara

2009-02-05 @ 22:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0