Choklad bollar..

så, eftersom det inte är speciellt mkt i skolan just nu kände jag mig lite rastllös njär jag kom hem.. beslöt mig för att baka kanelbullar, men så blev det inte, hade typ ingen jäst, så jag passade på att göra chokladbollar isället. skrev ut nått cp recept på www.chokladbollar.com/chokladbollar typ..








jag har ingen mun ? :O





 men allt blev cp (kan bero på att jag micrade smöret xD) så det fick stå i frysen och allt, men det hjälpte fan inte... så choklad gegga med coccos fick det bli.. men det är gott det oxå !






juste, jag upptäckte att det finns en sida som heter chokladbollar.com och en som heter kanelbullar.se.. jag menar, vem fan pallar sitta och göra sånna hemsidor xD?




ajja, puss och hej leverpastej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0