HAHAHAHA !

jag kände, en mkt vanlig känsla för mig, att jag inte har något liv.. sp jag tänkte varför inte checka playahead och alla fula människor där.. haha, aah, så kollade jag mitt album, och seriöst jag måste va den fulaste där ! xD (btw jag är aldirg inne där, hur fan kan jag fortfarande ha silver VIP)

kolla bara på de här bilderna:

nu fuckar datan, så jag provar igen...


amen fuck blogg.se    de är tydligen så att ALLA bilder jag har som jag tänkte lägga upp är "felaktigt filformat" man ba, men fuck you, vad fan vill ni ha fr filformat då -.-



jag bajsar snett på august och blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha bajsa snett, som august sa, den lilla bajsfiluren

2009-02-11 @ 18:48:48
Postat av: hankyy

japp ;) vi bajsar snett på honom

2009-02-11 @ 18:56:04
URL: http://hankyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0