Hål i tanden ?

Jag ligger här i sängen, har varit i stinsen med ölen och sedan lökat at her place.. vi shoppade lite presenter och lite godis (a) och jag måste bara säga  att ellen är en riktig liten pussy alltså! en generad, garvande barnrumpa :) ! jag står där inne på teknikmagasinet och ska köpa några av presenterna och så står hon där utanför ocvh garvar så hon bölar. Haha, hon är fan rolig hon.. om  hon garvar så mkt när vi köper grejjerna, undra hur det blir när vi ger bort grejerna då xD?


juste, till grejen jag undrade.. jag ligger här med tandborsten i munnen och borstar lite då och då, och så känner jag att det gör ont mellan två tänder, är det ett hål? och hur fan gör man om man tror man har ett hål, ska man boka tid, hur var?  kan inget sånt!

Hjälp mig, ni tandläksvetande människor!

Looove!
<3



Kommentarer
Postat av: avi......

jaha då har du köpt presenter till bruttorna då good for u :). vad köpte ni ? eftersom ellen garvva så måste de vart nått kinky tror jag? men talka med dina päron o typ be dom boka tid hos tandläkaren, det gör alltid mina om jag behöver. det kostar inte så boka tid o prata med din läkare. tandläkaren- dit hittar dina päron..vilken vettig människa som helst vet detta, hahah det borde iaf du o din svensson familj :D

2009-02-05 @ 23:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0