Il faut fait des devoirs francais!

haha, jag antar att typ hela meningen är fel, avin rätta mig! menmen, ja, jag ska nog plugga lite franska, pappa piskar mig och hotar mig!

juste.. pappa ska fixa mentalträning till mig, så att jag har rätt inställning och grejer vid matcher eller träningar av olika slag. det kan typ vara bra även i et normala livet, asså med typ skola osv.. antagligen lär det suga bajskorv, men man får väl se! pappa verkar inte vara lika emot att jag vill elitsatsa på volleyboll nu iallafall, dock tycker dem och jag att jag borde träna mer.. nån som har tips på någon bra träning? vill testa spinning, kul?

nu ska jag nog kolla om det finns nått gött i godisskåpet till frukost :) ha det bra !

(btw, jag har studiedag, det är därför jag är hemma... och avin, det är fler än du som läser, surpriiiiiise :O!)



au revoir ! <3



wtf ?! xD

Kommentarer
Postat av: avi......

bajskorv :d, vem mer läsare, congratz till det :D, prova friskis, d super kul, btw.!!!

2009-02-09 @ 14:24:35
Postat av: hankyys

nej, asså jag är inget friskis fan riikitgt.. tycker det känns ganska meningslöst faktiskt "/ !

2009-02-11 @ 19:51:51
URL: http://hankyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0