Jävla kortisar !

Usch, asså bajs på korta killar (haha, avin, vi bajsar snett på August) ! nej men seriöst, alla killar som ser bra ut är fan korta.. jag hatardet! Tycker faktiskt riktigt synd om oss långa tjejer som har ett sånt begrensat antal killar. Okej, alla kanske inte tycker att killen behöver vara längre än en, men det vill jag verkligen. det är ju så mycket mysigare!

iallafall, jag har tre killar som jag håller på och "tänker på" eller vad fan man ska säga. två av dem är gamla och en känner jag typ inte alls, men iallafall.. asså jag kommer inte ihåg poängen med att ta upp dem, men whatever!

jag tror jag har typ lite känslor kvar för de två gamla, men att jag kommer få känslor för den nya. asså usch, jag vete fan vem eller vad jag ska göra. okej, lät lite fel det där, men ni fattar vad jag menar xD! asså grejen är att den nya killen är kort, vilket jag hatar! så jag vete fan vad jag ska göra.. dessutom är min relaion med de gamla inte den bästa.. asså usch jag vete fan va jag ska göra.. -.-


bajs på dem!


bokstavligt :



(nice, jag äter fortfarande min choklad gegga.. nån mer än jag som ser en liten likhet? xD)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0