Lovisas B-day!

hjälp maj pääääjpööl! på fredag ska vi fira issa och lovisa och jag har ingen fucking aning om vad jag ska köpa till lovisa, som btw fyller år idag, GRATTIS! till issa är det väl fixat.... typ? men lovisa, som jag inte känner superbra har jag ngen fucking aningin om vad jag ska köpa till. dessutom håller pengarna på att ta slut OCH så är mina fööräldrar typ cp skadade och säger att jag inte får skippa min träning utan att jag måste komma senare till Fridays, där vi ska vara, om jag ska dit..

asså som avin brukar säga:

life is a bitch, just like my parents!

Kommentarer
Postat av: avi.........

hahahha jag blir förvånad över alla knäppa grejjer som jag kmr på ;D, haha glöm inte (ni som läser) aTT jag inte brukar säga just lika my parents, hanna lde till det. men att life is a bitch kmr från lilla moi, sen kan man lägga till vad som helst. väldigt praktiskt ordval om ni frågar moi

2009-02-05 @ 22:51:04
Postat av: avi.......

okay hanur...du känner inte bruttan så värst vad jag förstår. du kan ju kolla in på realisationen om du hittar nått näjs typ om dina cash inte räcker till helt? eller så kan du ju typ köpa nått smycke, det uppskattas ju typ alltid ( måste inte va guld eller silver), eller så går du ihop mä ellen eller nån brutta som känner bruden väl o köper mä dom eller den personnen

2009-02-05 @ 22:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0