Misslyckad jävel !

såå, gårdagen blev ju inte särsklit lyckad... josefin va med i skolan och sånt, inga problem med det. sen skulle vi iväg och träffa rasmus (ellens kusins kompis).. rasmus ville att vi skulle träffa alex oxå, men eftersom att jag visste att ellen inte ville det så vägrade jag. möter rasmus i väsby för att följa med hem till hans kompis Jacob. vi åker till rotebro, där jacob då skulle bo.. plingar på och dörren öppnas av nån lång snubbe. vi går in och efter ett tag säger rasmus: hanna, ska du inte hälsa på Alex? jag blir helt chockad och vet inte vad jag ska göra. dumt nog så går inte jag och josefin därifrån, utan vi stannar. alex chattar med ellen på msn och hon verkar helt seriöst skit sur!


jag o josefin fortsätter sedan att umgås med rasmus, joinar honom till nån thai resturang och stickarr sdsedan heem till honom för att äta glass, träffa hans tuffa mamma, träffa hans söta lillebror, klappa hans brorsas söta hamster, bli skiträdd för deras ödla och kolla på film..

under tiden vi åkte pendel hem till rasmus ringde issa mej och va fett sur över att jag var med dem, medan vi kollade på film ringde alla flera gånger för att berätta vilken fittig och falsk kompis jag var osv. jag vaknar idag med 4 missade samtal från issa.

jag känner att jag måste prata med ellen, men vet inte om jag borde ringa henne så fort som möjligt eller om jag borde vänta, jagg vet inte vad jag ska göra för att få dem alla, men speciellt ellen, att förstå att jag är jätte ledsen över vad som  hänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0