musik läxa..

så, på tisdag ska vi ha våran andra diagnos på musik om typ 60-70 talet tror jag.. haha, iallafall så fick vi lyssna på lite exempel på låtar och fick då höra den här tex..




det tyckte jag va lite kul, jag som har växt upp med den här låten typ.. (pappa diggar fortfarande Ebba Grön, men jag lär ju gilla Tokio Hotel även när jag är 40 oxå, så det är väl normalt) !


en annan grupp jag har fått lyssna på ända sen jag låg i vagn är Nationalteatern.. vilket gör att jag faktiskt tycker dem kan va rikitgt sköna ibland. lyssna på texterna lixom xD


min favorit i typ 5 års åldern, och man kan ju inte byta på så lång tid !!!




Roffe och jag, haha, en klassiker som man oxå kan helt utantill, percis som låten ovan..




haha, ingen kommer lyssna på klippen, utan istället tänka "cp pappa hon har" men seriöst, lyssna..det är fan kul (a) åtminstonde en..


I'll be watching you, bitches ! <3



haha, en till favorit favorit låt jag verkligen älskade som typ 6 årig ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0