Sollentunas fjortisar !

Asså fuck you, seriöst.. nån människa utan liv har gjort en video med "sollentunas största fjortisar" och gissa vilka som är med om inte issa, anna och palle. man ba: wtf ?! vilken människa tror DEM är fjortsar, asså jag fattar inte. sen är ju evvo och lovisa med, men dem är med på många videos, och var fjortisar förut (säger de äver själva) men asså ändå. jag säger bara det, tönt männska som har gjort filmen!



juste, jag sågg även att "charlottew" tydligen är en av sollentunas största fjortisar, och visst bilden  på henne är väl ganska fjorre, men jag menar.. jag kände henne förut och hon är hur gullig som helst, kan verkligen inte tänka mej! juste, hennes lillebror går i våran skola, kanske borde fråga honom vad han tycker ? xD

hare gött alla bögar, fjortisar och emosar, och inte normala och AVIN!

haha, som om det ens va så många som läser xD!

Kommentarer
Postat av: avi...

hahah jo d visst många som läser, jag tex är fet så jag räknas osm typ 10 pers, så d e väl många :D

2009-02-11 @ 18:50:45
Postat av: avi...

hahah jo d visst många som läser, jag tex är fet så jag räknas osm typ 10 pers, så d e väl många :D

2009-02-11 @ 18:51:05
Postat av: Anonym

jaaa, jag har mer än 10 läsare.. :D

2009-02-11 @ 18:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0