Tråk helg..

Fredagen blev rolig, bakade galna tårtor med nudlar, bananer, mjöl karamellfärg och massa grejjor på, lekte med bratz och målade naglarna... xD riktigt barnkalas med andra ord! men det var mysigt, bara fiskdammen saknades!

Lördagen
va väl mest tråk hemma, sen övertalade tjorre (mutte, muttan eller vad fan man ska kalla henne) mej att joina till simhallen, så ja, vi hade det väl ganska rokigt i simhallen, har inte varit där sedan de byggde om.. skulle egentligen ha spelat divisionsmatch med 93orna, men jag var så galet otaggad att  jag hoppade. istället var jag buig i simhallen och kröp in i byggarbetsstället och kunde på så sätt checka matchen då och då.. :)

I söndags, eller igår snarare, så spenderade jag istortsätt hela dagen i simhallen då vi skulle funktionera på damernas och herrarnas elitmatcher. själva funktioneringen är engentligen galet tråkig, men man kan träffa många roliga människor :) haha, jag och klara tex. kände oss lite busiga, och gick in  'i b-hallen och klättrade upp för väggen och in i simhallen! vi hade tänkt att vara ännu b usigare och faktkt bada, men det skippade vi.. tar det på fredag eller tisdag istället...

jaop, det var lite om min helg, tråk som sagt! men nu ska jag leta reda på lite roliga bilder och se om jag kan fixa någon någorllunda normal design här på bloggen.. det jag ville ha när jag gjorde den här designene var som mrmrs.blogg.se, men det blev inte så lyckat!



kisses !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0