Valentines day!

Så, en till allahjärtansdag då man är ensam! på lördag är det som ingen antagligen har missat alla hjärtans dag.. och det blir väl ett till år när man sitter ensam och ser alla par gå runt tillsammans.. hade iallafall tänkt att hitta på något litet att ge bort till några kompisar ! har inte speciellt mkt pengar nu så inget stort, men något litet gulligt.. nån som har tips? avin?


nehe, jag som hade tänkt att ladda upp någtra söta bilder, men datan verkar itne vilja samarbeta med mig.. så ni får nöja er med att fantisera! <3


Kommentarer
Postat av: avi........

haha jo jag har bra tips, men eftersom jag säkert inte ingår i kategorin människor som ska få nått så vet jag inte om jag ska ge dig mitt tips :D :D haha palla, jag säger ändå..... det kanske ekul om du typ gör som ellen gjorde för nått år sen, köper rött o rosa lös godis o lägger i söta kanske hemgjorda dekorerade påsar eller så :D, d låter kul o få

2009-02-09 @ 14:22:50
Postat av: hankyy

haha, jo det var inte bara hon som gjorde det (min ide faktiskt) men asså jag vet inte, har ingen aning om ens till vilka jag ska köpa :/? heeeelp mee (a)

2009-02-10 @ 22:33:35
URL: http://hankyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0