Ännu en dag mindre till sportlovet...

LÄNGTAR verkligen, ska bli så himla härligt att vara med Josefin 9 dagar i sträck. Dock ska vi till fjällen, dvs. inga roliga männsikor att gå ut med osv. menmen, vi ska nog hitta på nått.. eller snarare vi kommer hitta på nått ;)

Så, nu ligger jag här i min säng och skriver och lyssnar på musik på youtube. Det funkar ju inte att ladda ner låtar på min data (linux och jag fattar nadaa) så jag får nöja mig med att ha en spellista på youtube. Asså jag har blivit lite halvt beroende av three days grace (?!) Never too late är i mina öron så fort jag har datan till hands (eller mickis ipod).

Nu ska jag inte tråka ut er oexisterande läsare med mer ointressanta grejer...




Kisses

Kommentarer
Postat av: edholm

ja ooj vad kuwhl vi ska ha och jag längtar såw att jag håller på att smälla av xD saknar och älskar deij otrooowligt mkt!! <33

2009-02-04 @ 23:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0