Bill i dreadlocks!

uppe i fjällen fick jag, isolerad från omvärlden utan tv o data, ett sms från Ellen där hon skriver att Bill har skaffat dreadlocks.  Jag skrattar lite åt tanken och att ellen försöker driva med mej, sen får jag ett till sms där hon fortsätter snacka om att Bill verkligen har skaffat dreadlocks på semestern med Tom på Ibiza. Tillslut ber jag henne mmsa över en bild och hjälp!

Jag vet inte riktigt vad  jag ska tycka, det finns ju inte mer än paparazzi bilder på dem, och dem är inte speciellt bra. Dock läste jag nyss att dreadsen är insydda typ, vilket betyder att dem är fejk och att han bara har dem för semestern. Tyvärr är jag inte säker på att det ryktet är sant. Men inte gör det mig speciellt mycket, jag vet ju inte hur han ser ut än.. Dessutom så gillar jag ju inte honom bara för hans utseende, utan för hans personlighet. Dock blir det inte rikitgt samma sak att se bill utan lejonmanen...


När jag såg semesterbilderna på Bill och Tom slog det mig hur verkligt olika dem har blivit i kroppen. Förra året på semestern var de ändå ganska lika, inte super vältränade, tom var kanske något brunare, men de var ändå ganska snarlika. Nu har Tom dock blivit riktigt het, haha, inte för att han inte va det förut men ändå! Han är både brunare och mer muskulös än Bill, som i mina ögon börjar se "muskel lös" ut istället. hanär galet smal på de bilder jag sett. Och det har slagit mig att bill kanske driver om anorexia för att han inte vill att folk ska tro att han verkligen har det?

Jag satt nyss och kollade på CD1 av tokio hotel caught on camera (julklapp <3) och reagerade även där på hur mycket de pratar om anorexia och vikt osv. jag vet inte riktigt vad jag ska tro, men jag hoppas att det inte är sant...



Nu tror jag det är dags fr mig att sussa, känner att det blev ett ganska luddigt inlägg, men skitsamma.. jag är lite knackig, det var ett tag sedan jag bloggade sist!

Nattinatti!
(bloggen blir lite tråkig utan bilder just nu för jag inte riktigt kommit överfund med hur man gör saker och ting på min nya data.. bilder ska fixas på min andra data direkt när jag vaknar imorgon!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0