Crazy vårmode?

Haha, jag hörde på radion för några dagar sen om hur vårmodet skulle bli, det låter ju ganska galet om jag får säga det själv.. axelvaddar, hattar, enfärgat från topp till tå, byx dressar you name it! Just för tillfället känns det som att jag kommer vara otroligt "oinne" i vår, men vad vet jag? Antagligen kommer jag be mamma plocka fram sin rosa långa jacka med axelvaddar som hon hade nån gång på 70 talet eller vad fan det var..

Jag förstår inte nu rikitgt grejen med axelvaddar, jag menar, vad är det som är så snyggt med breda axlar? Man ser ju bara manlig ut? nån sa att det va pga att då tror man automatiskt att midjan är smalare, men snälla? Breda axlar och smal midja gör visseligen timglasfiguren.. men jag tycker ändå det känns så fel med breda axlar?

Det är iallafall vad jag tycker just nu... vore kul om nån påminde mej om att skriva ett inlägg om dethär igen typ i vår.. då kommer jag antagligen äääälska det?

inte vet jag, men nu ska jag kolla vidare om vad som kommer vara inne i vår :) det känns nödvändigt för mig att komma tillbaka in i verkligheten från att ha varit i fjällen..

Puss <3




stora armband och halsband, vitt, orange, utsmyckade klänningar, enaxlade tröjor/klänningar, hudfärgat, girl in men clothes verkar oxå vara lite "nyckel grejer" för våren.. Dags att skaffa pojkvän så man kan sno lite kläder! nån frivillig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0