dagens planer..

Även fast jag vaknade ganska sent idag, och sådana dagar bara brukar bli skit, har jag bestämt mig för att hitta på nånting! Eller kankse inte hitta på nånting, men inte bara sitta och löka vid datan..

Idag ska jag:

  • Skriva plan över mitt skolarbete (mamma och pappa tvingar mej -.-)
  • Ta foto till id kort.
  • Städa mitt rum
  • Sticka klart min julstrumpa (skolarbete som egentligen skulle vara klart innan jul)
  • Packa upp min väska från fjällen
  • Fixa mina naglar (hemma, jag är lite fattig... som vanligt! Även fast jag gärna skulle vilja pallra mej iväg till stinsen för att få dem riktigt fina!)
  • Träna med pilatesbollen (oxå en julklapp)

Känns som att jag kan göra listan oändlig... men det får räcka  såhär! Nu är det bäst jag börjar, annars kommer jag aldrig hinna bli klar innan ikväll!



Kisses,
hankyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0