Min älskade kamera..

..är fortfarande borta ! Asså usch, jag blir tokig, vi som ska fotta på bilden och allt! du vet, jag måste öva in  lite sexiga poser xD från en random sak till en annan...

på vägen hem från skolan idag kände jag hur jag gick och log för mig själv (tur att jag inte mötte nån) sen kom jag på mig själv med att jag tänkte på en person (som jag btw var kär i i 7an, det var ju några stycken). Han brukar normalt vara ganska smådryg och tråkig mot mig men idag va hen jätte snäll, öppnade dörren och var trevlig osv. Små sådana saker kan verkligen förbättra hela dagen!
tänk på det, det ska jag försöka själv.. försök att ge komplimanger och hjälpa till så ofta du kan, saker som inte är så jobbiga kanske gör någon annans dag lite bättre !



Huugs..

Kommentarer
Postat av: avi.........

fröken lö vem varu kär i ;D haha ere davve

2009-01-29 @ 22:43:20
Postat av: hankyy

ja, jag pratar om david och ja jag va kär i honom i 7an .. ;)

2009-01-29 @ 22:53:11
URL: http://hankyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0