Nytt år, ny blogg!

Efter att jag slutade blogga nån gång förra året så kände jag direkt att jag fick mer "fritid" dvs. jag hade mer tid till att göra annat än att blogga eller ens fundera på min blogg. Dock saknade jag känslan att skriva av mej och "tävlingen" att få många läsare.. Så nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen !


Jag är då en 14 tjej från sollentuna, bloggade tidigare på "gethanna.blogg.se" men då många missförstod mitt namn bestämde jag mig för att sluta. Utöver att blogga (på min Asus eee som jag fick i julklapp, kärlek!) så lyssnar jag väligt mycket på det tyska bandet Tokio Hotel och så spelar jag volleyboll.

Här i bloggen kommer jag skriva om lite allt möjligt. du kommet kunna läsa om vad jag känner och tänker, mina åsikter om olika aktuella saker, lite mode, tv tips kanske lite om musik, foto, vem vet? Det blir iallafall en härlig mix!

Nu ska jag leta reda på någon som kan hjälpa mig med min design, den är lite kaotisk för tillfället!

Kram, hanky <3

Kommentarer
Postat av: avi........

nämen så trevligt...hehe fastän man får veta om bloggen typ liite sent så måste man ju säga bättre sen tän aldrig....saknade din blogg lite, ska bli najs att catcha upp allt ;D och bli uppdaterad

2009-01-30 @ 15:16:20
Postat av: hankyy

jo, men jag tyckte att jag skulle hinna skriva lite innan jag ville haa någon som läste det jag skrev, jag vet inte. men det är skönt attt skriva av sig,och kul att någon faktiskt vill läsa det man skriver.

2009-01-31 @ 17:57:27
URL: http://hankyy.blogg.se/
Postat av: avi............

haha okay ;D, jo men d kul o läsa, gräv djupt i dej o skriv om det....d trevligt

2009-01-31 @ 21:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0