Till stinsen...

..bar det av! Imorse kände jag det, att jag måste bara iäg för att shoppa! Visst, stinsen är inget shopping paradis, men det finns ju grejjer. Tyvärr har vi (min familj) varit i fjällen sen efter jul, vilket betyder att jag har missat i stortsett hela mellandags rean. Det som hängde kvar i affärerna var mest skit rent ut sagt! Men men, lite fick jag köpt ialla fall:


Svarta ankle boots från DinSko, 449:-

Svarta läder stövlar från DinSko, 799:-

Vitt 3/4 baströja, H&M, 98:-

Grå/Beige kofta från Gina, 199:-

Underkläder H&M



Inte mycket rea på grejerna jag köpte, menmen ..

(Bilder kommer imorgon, jag orkar inte plocka fram kameran nu vid 1)

Pussar, <3




Min camera har tydligen gått och försvunnit, så jag fick ta och göra det bästa av situationen och fota med min webbcam, inga perfekta bilder precis, men de duger !




Vit 3/4 baströja, H&M, 98:-




grå/brun kofta, Gina, 199:-




Svarta läderstövlar, DinSko, 799:-




Svarta ankle boots, DinSko, 449:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0