hemma!

runt 4 tiden va vi hemma i sverige igen. allt gick sjukt fort, men ändå långsamt. det va skitjobbigt att inte kunna smsa (jag som är mobilberoende (a)). iaf. så hade vi sjukligt härligt! träffa massa härligt folk och tänkte massa super puckade tankar som vanligt. ex "kolla, Hitler har Hitlermustach!", "vattnet är havsblått", "det är sommarvärme ute" osv. XD Marcus, Stensweds kusse den äldre gav signatur orden för resan: "det schteker, det schteker HÅÅÅRT!" nu orkar jag inte skriva mer, men jag lovar att lägga upp massa bilder när jag kommer hem till Stockholm om typ en vecka eller nått sånt. jag har btw varit duktig och gjort ett album på facebook med lite av josefins och hennes familje bilder. albumet fylls på så for jag kommer hem det oxå.





vill redan tbx, nått bra abbonemang så jag kan smsa och allt blir bäst! tur att edholms antagligen köper båt där och att josefin inte verkade ha nått emot om jag joinade igen! sen är det ju ett plus att åtminstonde jacob va snygg (a)<3


pyssar!


Kommentarer
Postat av: aweeni

shoo mannen! var har du varit? juste ja, tack for smset igar :D du ellen och palle, made my day. jag e i italien so jag kan/kunde inte svara. men back till min questione...var har du varit? kroatien?// aweeni the 16 years old mcbeeni

2009-07-27 @ 11:24:39
Postat av: josefin

bäääääästa resan någonsin!

du ska lätt med dom andra gångerna :D och då kommer vi antaglige segla med jacob och dom igen (; det schteker, det schteeker HÅRT! :D

<33

2009-07-29 @ 00:55:31
Postat av: hanna

tjää! jaao, de va i kroatien jag va, prexis! :) haha, vilken tur att inte alla glömde bort dej då! klart maninte glömmer dej, kurdiie! :D



jag tycker vi får ses nån dag SNART! jag flyttar om TVÅ VECKOR!

2009-08-01 @ 20:54:44
Postat av: hanna

lätt bästa ever! jag kommer fan piska din pappa om ni inte klöper båt! xD fan va nice de skulle vara om jag fick joina igen asså! de är fan minnen för livet! <3

2009-08-01 @ 20:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0