hur mycket är okej ?

sitter här i underekläder o snackar med folk på msn och började nyss fundera. hur mycket är egentligen okej att visa? jag menar, på sommaren springer folk runt i bikini och i badbyxor, men de är ju absolut inte okej att bara ha på sig bh och trosor. skillnaden är ju minimal asså. jag tycker pesoligen inte att de borde vara någon skillnad, men ändå känns det som att skillnaden är enorm. över internet, asså i cam kan jag sitta i lite vad som helst. asså jag kan sitta i bara underkläder och prata med folk. (självklart beror det på vem det är!) men ändå. iblnad så börjar jag och tänka vad fan jag håller på med och känner mej som en slampa. men ändå så sitter jag här igen, i underkläder och pratar med folk. asså, bryr sej folk egenligen om att man "visar mycket hud" eller är det själva grejen att det är lite "hemligt" med underkläder och att dem egentligen inte ska visas?




alla vet att en sånhär bild i underkläder skulle bli otroligt mycket mer uppmärksammad än den här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0