ingen är visst på min sida.

mamma har haft typ ett "snack" med mej om att jag borde försöka lösa allt med ellen och att det va fett taskigt mot henne osv. sen så har jag tydligen sagt saker till rasmus som ellen hade berättat för mej i förtroende och det hånade han henne för igår när hon ringde upp honom. btw, så har mamma typ snackat med ellen och ellen har typ berättat allt för henne, mysko! iaf. så sa hon till mamma att hon blev "orolig" och de va därför som hon ringde upp rasmus, för hon skulle kolla om jag va där. klart det inte ve därför? hon ringde ju för att skälla ut mej, de är ju självklart! precis som sist jag träffade alex o rasmus med josefin.

mamma säger att hon inte kan lita på mej längre och att jag har utegångsförbud och data förbud, aa, men eller hur. visst, jag behöver inte gå ut, har ändå ingen att träffa för jag har fått förbud att träffa rasmus eller nej, åka iväg snarare. och usch, allt är verkligen skit just nu..


nu ska jag ringa josefin, min ända räddare i nöden, <3

Kommentarer
Postat av: ellen

gullig du e hanna, du har ju mycket höga tankar om mig med^^ JO, vi var oroliga du kan fråga vem fan som helst som var där.

2009-08-16 @ 18:33:35
Postat av: hanna

haha, okej.. trodde faktiskt inte ni va oroliga, fattade inte vad det fanns som ni skulle kunna vara oroliga för. :p

2009-08-22 @ 21:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0