jag vill ha godis..

- solat


jag tycker det får räcka för idag, solade typ 30 min kanske, antagligen hjälpte det inte alls. men jag pallar faktiskt inte bara ligga där i den stekheta solen.. tycker de är så mycket bättre att typ bada, för då blir man lixom brun på köpet. Och juste, kanske inte har sagt de, varför jag inte badar är för att båda, nej alla tre, bikinisar jag har är  hos ellen -.- ska iof. köpa typ en eller två till, men det pallar jag inte nu lixom..

jag sitter här i gästrummet (där mormor o morfar bor för tillfället) och har fönstret vidöppet och känner solen på armen och delar av magen (har på mej sport bh o volleybollshorts för jag tänkte ju som sagt träna imorse) och funderar på om jag faktiskt kan bli brun genom att bara sitta här? de vore ju typ perfa isåfall. för det bränner verkligen på min högra arm o min mage. haha, nice o ojämn bränna jag får men ändå, haha..

nu ska jag nog luffa, innan jag kollar efter nästa chilliga punkt på min fina lista. 



rasmus skrev på msn att han ville ha polly, de gjorde mej ugen på godis -.-


pöss på er babes <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0