kista..

eftersom vi antagligen kommer springa runt i biknini 24/7 (haha, nu fick jag lite flashback från kröket hemma hos ellen förraveckan när jag sprang runt i bikini/underkläder hela tiden och badade som en galning med lovisa. haha, jag hoppade t.o.m från hennes balkong ner i poolen! XD). ajja, iaf. jag insåg att jag antagligen behöver mer än en bikini på båten (ja, jag har mer än en bikini men iår har jag bestämt mej för att sola i bandeau bikini eftersom jag har flera tröjar untan axelband och det är så mycket finare om man inte visar sin vita bikinilinje då). så pappa följde med mej till kista för att leta. jag märkte väldigt fort att affärerna inte får inte fler bikinis utan istället rear ut i stortsett alla. det låter ju super, men grejen är ju den att det inte fanns några normala kvar! de flesta va faktiskt groteska, haha, och det är inte ett ord jag använder normalt ens! men det blev som vanligt, en tråkig brun bikini. jag har faktiskt kommit fram till att nu har jag en "sport"trekantsbikini, en vanlig trekantsbikini och en bandeau bikini i exakt samma färg och jag tror två av dem är samma "serie" eler vad man ska säga. jag gillar att variera mej(?).





fick även med mej en söt bh hem.



jag letade inte bara efter en bikini, det va även ett (eller helst två) par jeans shorts och lite presenter till mamma jag var på span efter. dock hittade jag inga shorts, nån som har tips om vart de finns? köpte en kjol till mamma btw :)

puss på er nu hotties <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0