orkar inte..

usch, jag har fått lite ångetst över fkp. jag klarar inte att bo med ellen o alla i en vecka, men jag ska bo med massa folk i fkp i tre år? jag är en sån person som älskar att hitta på saker o sånt, men jag klarar inte av at tumgås med samma mäniskor för mycket. asså jag får panik lixom. jag måste få lite privat liv eller vad man ska säga. lixom när man bara kan ta det lungt, kankse hitt på nångintg själv och bara typ tänka.

jag är som vissa vet jävligt mobil beroende. måste alltid ha med mobilen och abasolut ingen får titta på den om inte jag står brevid och hänger över axeln för att se exakt vad personen gör. det är inte för att jag ahr något där som jag egentligen skäms direkt över. utan jag vet inte rikitgt varför, men det känns inte tryggt när någon annan har mitt "liv" i sina händer. ja, det är fakitdkt så, min mobil är typ mitt liv. jag har bilder med massa minnen, jag har gamla kontakter och massa saker som lixom representerar mej som person lite..

eh, juste, poängen.... nej, den har jag visst glömt bort haha (a) det är inte så bra att sitta och göra massa andra saker medans man bloggar, då är det lätt att man glömmer något XD(a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0