pallar inte mer.

stack hem till rasmus igår eftersom ellen o dem verkade ha smådissat mej när jag bad dem säga till när dem kom hem osv. iaf. så när mamma ville att jag skulle hem så sa han att jag kunde sova där o jag pallade verklien inte åka hem så jag tjatade på mamma att jag skulle åf sova där o hon backa lacka sönder. så jag la mobilen i väskan o pallade inte med henne, efter typ ern halvtimma ringer hon hem till rasmus. och lackar ännu mer o säger att hon är utanför osv. o hon ska ringa polien om inte jag kommer o blablabla. så jag går ut och åker med henne hem. då säger hon att hon har ringt ellen. lyckat..!

Ellen är den personen som jag vet tycker minst om Rasmus o ofc. så sa ju hon att hon inte va "bra" osv. och ofc. så lackar hon och alla andra (antar jag) som är hos henne på mej som fan för att jag "Dissade dem för att träffa rasmus". asså seriöst, jag orkar itne med att dem ska bestämma vilka jag ska umgås med och hur jag ska vara. ellen och alla andra tjejerna betyder väldigt mycket för mej alltihopa men jag känner att om de ska hålla på och lacka för att de inte gillar mina kompisar så pallar jag faktiskt inte försöka vara kompis med dem. känner nån utav dem att de "behöver" mej eller vill vara kompis med mej så får de faktikst höra av sej. jag har andra vänner, visst de är bland mina bästa vänner allihopa men som sagt, jag tänker inte hålla på och anpassa mej efter dem.

Om en vecka eller något så åker vi på våran semester och då kommer jag vara borst i typ en månad eller något. när jag kommer hem kanske jag inte har några vänner här men det spelar ingen roll för efter sommaren flyttar jag till falköping och där kommer allting bli hur bra som helst. visst är det fortfarande pinsamt att jag ringde david o dardan osv. men jag orkar inte bry mej längre så de får gå runt och säga vad de vill jag skiter i. jag har mina vänner där och de betyder så otroligt mcyket för mej. sen är det och har alltid varit ett sjukt stort stöd att alltid veta att Josefin finns på min sida. Hon är precis tvärtemot Ellen och allihopa. hon accepterar och uppmuntrar alltid mina val och stöttar alltid mej även fast hon kanske innerst inne inte tycker det är det bästa valet.

tack- angelica, astrid, sofie och Josefin. (och ofc. Rasmus :p)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommer alltid finnas vid din sida! e det ett dååligt val kommer jag säga det men jag kommer ändå att stå på din sida vilket val du än tar! alltid!

du betyder så otroligt mkt för mig och jag älskar dig!<3

2009-07-03 @ 10:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0