semesteeer..

Wohoo! nu har vi åkt.. super kul! Eller inte?! så, nu sitter jag här på en balkong i västervik med pappas data och är inne på nått random trådlöst internet. utanför hör jag fullisar sjunga Stockholm i mitt hjärta och andra låtar på nån liten resturang båt. fy fan, det är sjukt tråk asså.. men ja, datan funkar, de är fan min räddning, även fast jag knappt ser något här i mörkret. nu är vi alltså hos annmari och magnus (farmors syster och hennes man) i västervik. ska sova här inatt och sen imorgon kommer mammas kompis Henrik familj hit. De är typ två klillar, en 93a och en kanske 89a med. 93an är ganska lame, men han andra är fett trevlig, och han ser faktiskt helt okej ut oxå, haha! ajja, jag vet inte hur lämge internet funkar nu så det här får räcka för tillfället. ska försöka sno datan lite då och då så det blir någon update haha men puss och godnatt people :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0