spotify




för nån vecka sen fixade en kompis spotify till mej, det är sjukt nice asså! i stort sett alla låtar finns av både svenska och utländska artister och band... hade tråkigt igår så jag slängde ihop en spellista men blandade låtar som jag typ gillar. och har själv märkt att min musiksmak har ändrats väldigt mycket. i sjuan skulle man lixom vara lite som alla andra och visste inte direkt vad det fanns för musik mer än hiphop o rnb, i åttan började jag väl lyssna lite på blandat och zappade ibland i hemlighet över till bandit. nu för tiden så ja... lyssnar jag på det mesta, men uppskattar inte direkt hiphop o rnb alls på samma sätt som förut. iof så gilalr jag inte typ opera, dansband och klassiskt heller haha, så jag kan kanske inte säga at jag lyssnar på allt, men ja, ändå ;)..

men asså jag rekommenderar verkligen spotify, det är sjukt härligt verkligen. önskar bara man kunde kopiera sina spellistor till sin ipod, då skulle fan en av mina drömmar blivit besannade!


bye for now <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0