underskatta ingen..

många har ju massa "fördomar" mot tokio hotel och säger att deras musik suger o blablabla utan att knappt ha hört den. visst, jag kan förstå att folk tycker de är mysko med tysk musik, men i stortsett alla låtar finns även på engelska (dock tycker inte jag att de är lika bra). men nångång  när du mår typ dåligt och är ledsen eller arg så årova och lysnsa på en av deras låtar. jag känner lixom att alla deras låtar har små budskap som man kanske inte förstår förrens man hör dem vid rätt tillfälle.


exempel på låtar när man är arg är väl typ gegen meinen willen och schrei/scream

när man är ledsen kanske, in die nacht eller by your side/an deiner seite(ich bin da)

japp, det är bara ett litet tips från mej, och nej, jag skäms inte för att jag lyssnar på tokio hotel, även fast det inte alls är lika ofta längre (kanske syns på tex min spellista i inlägget under XD)..




käärlek folk, käärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0