nattinatti..

så, igår kväll tänkte jag få ut och springa, vid typ 10. det är så sjukt varmt under dagarna så jag har verkligen inte kunnat träna! menmen, mamma stoppade mej för man kan ju inte gå ut så sent o springa genom edsbergsparken "man vet ju inte vad som kan hända". iaf så bestämde jag mej för att gå upp sjukt tidigt idag då så jag skulle kunna träna innan solen gått upp. så jag sätter klockan på halv 5 och går som planerat o går upp o käkar frukost o allt, sen när jag ska sticka så får jag så klart inte göra det "de är ju ingen ute" -.-! satte mej o kolla på sex and the city i typ 2,5 timmar (för att jag inte skulle somna o aldrig vakna) sen vid 8 stack jag ut och sprang. kollade även på brorsorna som hade friidrottsskola på vallen.snackade ganska mycket med axel som va tränare och sen va ju folket i brorsornas grupp fett facinerad över att jag va så stor ;)

annars har det inte hänt mycket idag. snackade lite kort med josefin och så sen så åt vi tårtaaa för mama fyller år i övermorgon. btw, presenttips!!!



nu är jag döööd, har som sagt varit vaken länge.. så nu blir de tele med kevin och halv suss, pusspuss :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0