vet inte vad jag ska göra.

min hjärna är typ helt tom, jag vet inte vad jag ska göra asså. mina grejer är hemma hos ellen och jag behöver lixom dem, vi åker på måndag och ja, då behöver jag allt. har lixom en hel kasse kläder där och mina biknisar, två mascaror, massa underkläder osv. mamma vägrar att gå ner dit, hon säger bara att jag ska lösa allt med ellen. pappa är i sydafrinka och jag kan inte direkt be mina brorsor gå dit när inte niclas är hemma där (han är på hockeyläger, där är även hennes mamma och syster). asså det är helt cp, min hjärna står verkligen helt stilla. kan inte tänka, kan inte göra nånting över huvudtagen. det enda jag ser framför mej är att jag står utanför ellens dörr för att jag ska hämta mina grejer och hon står och skriker på mej. hon står och bara ser ner på mej. jag börjar gråta och kan inte säga nånting, står bara och tittar på henne. efter ett tag går jag, utan att ha fått mina saker. hon bara fortsätter att skrika på mej. och det är i mnin hjärna sista gången vi träffas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0