Vikensved

så, det va ett tag sen jag bloggade nu. jag har känt mej lite rastlös här på landet. vi valde ju somsagt att åka direkt till vikensved istället för att åka till öland först eftersom att Oscar blev sjukling. han mådde dock mycket bättre nästa dag, men vikensved blev det ändå. det va alltså här på landet som min farfar växte upp. det märks verkligen på huset som varken har toalett eller rinnande vatten. för tillfället sitter jag i en hästhage utanför huset och lånar grannarnas internet. jag hörde nyss någon som red förbi med en häst och ja, de är lite sån stämning det är här. marcus, oscar och kusinerna har skaffat sej en kompis, Oskar, som bor här sen ett halvår tillbaka. det hade jag aldrig klarat! han oskar har tydligen en storebror i min ålder som mamma o pappa o alla tjatar att jag ska bli kompis med xD.. haha, de verkar iaf. leva lyxliv på landet med fotbollsmål, studsmatta, pool och cross. antagligen har de ännu mer roliga saker som jag inte vet om, haha!

nu känner jag att det börjar små regna lite, det är nog inte så bra för datan att vara ute isåfall. jag ska prova igen om bluetoothen funkar, isåfall så försöker jag ladda upp lite bilder. just nu fuckar den, men ja, den brukar krångla så vi får väl se..

annars så får f olket i stan hare så nice och om vi inte hörs så borde vi göra det på torsdag för då bär det av till skåne och träffa Josefin! sen på lördag hänkar jag ju dem itll kroatien, sjuuukt kul vi kommer ha!


puss <3

Kommentarer
Postat av: josefin

kroatien, here we come!!! (;<3

2009-07-12 @ 17:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0